آیگپ موفق به دریافت تندیس بلورین دو ستاره جیزه ملی کیفیت شد
گروه توسعه فناوری های هوشمند کیان ایرانیان (آیگپ) در هشتمین کنفرانس ملی کیفیت، موفق به کسب تندیس بلورین دو ستاره جایزه ملی کیفیت گردید. این موفقیت نشاندهندهی تعهد آیگپ به ارائه خدمات باکیفیت و نوآورانه در عرصه ارتباطات دیجیتال است.
این دستاورد نتیجهی سالها تلاش و همافزایی تیم حرفهای آیگپ است که با انگیزهای مستمر، ارتقای کیفیت خدمات و رضایت کاربران را سرلوحه کار خود قرار دادهاند.
کنفرانس ملی کیفیت یکی از معتبرترین رویدادهای کشور در حوزه ارزیابی کیفیت سازمانها و برندها است که معیارهای استاندارد، رضایت مشتری و نوآوری را مورد بررسی دقیق قرار میدهد و برندهای برتر را معرفی میکند.
بر همین اساس شب گذشته کیومرث حاجی رحیمیان مدیر عامل، به همراه علی محمد کردنایج مشاور عالی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این پیام رسان در این رویداد حاضر شدند. همچنین در ادامه مدیر عامل آیگپ برای دریافت تندیس بلورین دو ستاره کیفیت به روی صحنه دعوت شد.